Over de VISpas

Je ontvangt jaarlijks in december, als de contributie tijdig is betaald, een pasje - de VISpas of JeugdVISpas - als bewijs dat je lid bent van de Hengelsportvereniging Zaanstreek HVZ, en tevens lid van de overkoepelende organisaties Sportvisserij MidWest Nederland én van Sportvisserij Nederland.

• Leden van 18 jaar en ouder ontvangen de VISpas.
  • Juniorleden (15 tot en met 18 jaar) ontvangen ook de VISpas, maar tegen een gereduceerde contributie.
  • Aspirant Jeugdleden (tot en met 14 jaar) ontvangen de Jeugd VISpas voor een jeugd-vriendelijk bedrag. Met deze JeugdVISpas mag je zelfstandig vissen.

Met de VISpas of JeugdVISpas en het boekje 'Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren' op zak of met de VISplanner App op je smartphone, mag je vissen in alle wateren die in deze lijsten vermeld staan. Je mag met twee hengels en alle toegestane aassoorten vissen. Het boekje Gezamenlijke Lijst van Viswateren kun je afhalen op ons HVZ kantoor of bij een van onze verkooppunten. De Visplanner App kun je downloaden in de Google playstore.

Nog geen VISpas of JeugdVISpas? Schrijf je nu in als lid van de HVZ.