Toelichting betaalwijze en dubbel lidmaatschap

Lees dit eerst voor je verder gaat met de online aanschaf van je VISpas bij SportvisserijNederland.

Kies voor een voordelig lidmaatschap en bespaar jaarlijkse acceptgirokosten.
Kies straks in het bestelformulier van je VISpas voor Machtiging automatische incasso. Je ontvangt dan aan het eind van het jaar automatisch een nieuwe VISpas. Bij eventuele beëindiging van je lidmaatschap vervalt de machtiging automatisch.

Al een VISpas van een andere vereniging?
Kies dan voor Ja in het bestelformulier dat volgt. Dit jaar krijg je de zgn. landelijke bijdrage, die al door de andere vereniging werd afgedragen aan Sportvisserij Nederland, terug. Hoe je deze korting lees je hier.

LET OP! Een aanvullende Nachtvis- en/of Derde Hengelvergunning of toestemming voor het vissen in HVZ-water is uitsluitend verkrijgbaar bij de vereniging. Voor meer info en bestellen, lees hier.