Werf een lid

Houdt de vereniging sterk en werf zo veel mogelijk nieuwe leden. Als beloning hiervoor ontvang je een leuke hengelsportattentie. Het inschrijven gaat gemakkelijk online.

Jaarlijke contributie* en eenmalige inschrijfkosten

Leden 35,- inclusief VISpas
Geregistreerde partners van leden

26,- inclusief VISpas
Jeugdleden tot 14 jaar 12,50 inclusief JeugdVISpas
Juniorleden van 14 tot 18 jaar 25,- inclusief VISpas
Leden 65+** 30,50 inclusief VISpas
Inschrijfgeld nieuwe leden 10,- eenmalig
Inschrijfgeld jeugd- en juniorleden 4,- eenmalig

Al een VISpas van een andere vereniging?

Heeft het nieuwe lid al een VISpas via een andere vereniging? Kies dan voor Ja in het inschrijvingsformulier hieronder.
In het jaar van aanmelding krijgt hij/zij de zgn. landelijke bijdrage, die al door de andere vereniging werd afgedragen aan Sportvisserij Nederland, terug. Daarna is de korting bij de HVZ op de contributie en je extra VISpas € 9,50 per jaar, voor een JeugdVISpas € 4,50 per jaar. Hoe hij/zij deze korting krijgt wordt hier uitgelegd.

Voorwaarden van een lidmaatschap
Contributiebetaling moet plaatsvinden vóór 1 december voorafgaand aan het nieuwe verenigingsjaar dat loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen van het lidmaatschap vóór 1 oktober van het lopende verenigingsjaar.

** Na 2 jaar leden-lidmaatschap en alleen op schriftelijk verzoek dat vóór 1 oktober moet zijn ingediend.