Wedstrijden 2018 overerzicht

HENGELSPORTVERENIGING "ZAANSTREEK" WIJDE WORMER
Beste sportvrienden,

Hierbij nodigen wij u graag uit voor onze competitie zeevissen 2018.Voor de pier kant wedstrijden in Wijk aan Zee geldt: verzamelen om 7:30 uur op de parkeerplaats bij de Noordpier (bij restaurant Sea You, Reyndersweg 2, 1951 LA Velsen-Noord). Inschrijfgeld incl. 50 pieren bedraagt € 15,- (Extra pieren kunnen worden bij besteld tot 3 dagen voor de wedstrijd).

Voor de strand kant wedstrijd Wijk aan Zee verzamelen om 7:30 bij parkeerplaats naast Duinpaviljoen Schoos (Zeepad 4, 1949 EH Wijk aan Zee). We vissen van 8:30 tot 12:30 uur. Daarna is de prijsuitreiking in De Zon in Wijk aan Zee. Materiaal: twee zeehengels met een Paternoster met max. 3 haken.

Voor de bootwedstrijden vanuit Scheveningen verzamelen we om 7:30 uur in Scheveningen, pieren zelf kopen bij Albatros Hengelsport (Dr. Lelykade 70, 2583 CM Den Haag). We vertrekken om 8:00 uur, inschrijfgeld is € 30,- (exclusief pieren). We zijn om circa 15:30 uur terug in Scheveningen. Materiaal: een hengel met een Paternoster met max. drie haken.

1e wedstrijd:25 maart 2018: Boot Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen. Graag z.s.m. opgeven bij Martin Kok, Ruben den Uil of ondergetekende.

2e wedstrijd:8 april 2018: Pier Kant Wijk aan Zee, de Noordpier.
Verzamelen op parkeerplaats: 7:30 Aanvang wedstrijd: 8:30 Einde wedstrijd: 12:30Inschrijfgeld: € 15,00 incl. 50 pieren Prijsuitreiking in "De Zon".

3e wedstrijd:13 mei 2018: Boot Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen

4e wedstrijd:3 juni 2018: Pier Kant Wijk aan Zee, Noordpier.

5e wedstrijd:23 september 2018: Boot Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen.

6e wedstrijd:21 oktober 2018: Strand Kant Wijk aan Zee. Verzamelen op parkeerplaats: 7:30 Aanvang wedstrijd: 8:30. Einde wedstrijd: 12:30.

7e wedstrijd:18 november 2018: Boot. Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen.

8e wedstrijd:16 december 2018: Pier Kant Wijk aan Zee, Noordpier met het gebruikelijke "diner" als afsluiting.
Bij twijfel of een wedstrijd wel of niet door gaat, dient u de avond voor de wedstrijd tussen 17:00 en 19:00 zelf even te bellen naar een van de onderstaande nummers. U wordt niet meer door de commissieleden gebeld!

Met vriendelijke groeten namens de Commissie Zout, Nico Heijnen

Voorzitter: Ruben den Uil, 06-21540201 * Secretaris: Nico Heijnen, 06-20413428
Penningmeester: Martin Kok, 075-6179486 * Lid: Frank Goudriaan, 06-20703849 en Marco Polling, 06-20407182