Kom naar de jaarlijkse ledenvergaderig op 29 mei as.

Zaterdag, 12 mei 2018

Het HVZ-bestuur nodigt je uit om dinsdagavond 29 mei as. de jaarlijkse ledenvergadering te bezoeken.

Op deze avond worden het reilen en zeilen van de vereniging in het afgelopen jaar en de plannen voor het nieuwe visseizoen besproken. Als je iets wilt vragen of voorstellen, dan is dit het juiste moment. In het HVZ Nieuws nummer 2 van dit jaar vind je de complete agenda en het jaarverslag met de jaarrekening over 2017. Of lees het verslag online op onze website.

Behalve de officiële verslaggeving vanaf de bestuurstafel en door de financiële commissie, is er ook weer de tombola met hengelsportartikelen en de gratis verloting van een visje voor thuisconsumptie. Bovendien wordt er, als de tijd het toelaat, een interessante film vertoond. De koffie staat klaar en in de pauze is er een gratis drankje.

In het DTS-clubgebouw
De bijeenkomst wordt, in tegenstelling tot vorig jaar, gehouden in het DTS-clubgebouw (tegenover ons clubgebouw) op sportpark 'Kalverhoek', Zuiderweg 72-g, 1456 NH Wijdewormer. Zaal open vanaf 19:30 uur. Er is ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Met vriendelijke groet,

Bestuur HVZ