Hans en Marc samen de boot in!

Dinsdag, 17 juli 2018

Hans Jacobs heeft de enquête ingevuld over onze HVZ en is prijswinnaar geworden voor een hele dag vissen met visgids Marc Krull.

Hans Jacobs prijswinnaar ledenonderzoek

Tijdens de algemene ledenvergadering zijn de winnaars bekend gemaakt van het ledenonderzoek. Visgids Marc Krull reikte de hoofdprijs uit aan Hans Jacobs, een trouwe bezoeker van de ledenvergadering en lid van de karpercommissie. Samen gaan ze een dag vissen in de boot van Marc, inclusief gebruik van materiaal en aas.
Winnaars van de waardebonnen zijn: Sjaak de Wit en Jaap van Veen.

Het bestuur heeft een beter inzicht gekregen hoe onze leden tegen een aantal zaken aankijken.
De vragen waren voor een deel zo opgesteld dat de leden werden uitgenodigd om met name punten naar voren te brengen die voor verbetering vatbaar zijn. Als bestuur gaan we kijken naar reële zaken die snel en gemakkelijk zijn te realiseren.
We danken iedereen die de tijd heeft genomen hieraan deel te nemen. Een globale analyse van het ledenonderzoek komt in het volgende HVZ Nieuws.
Marc Krull hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de hoofdprijs. Leden die een keer een dag bij hem willen boeken verwijzen we naar zijn website: www.fishingguide-marckrull.nl