Penningmeester gezocht

Dinsdag, 25 mei 2021

Voor het goed functioneren van ons bestuur en de vereniging zijn wij op korte termijn op zoek naar een nieuwe penningmeester. De huidige penningmeester heeft na vele jaren aangegeven te willen stoppen maar is uiteraard beschikbaar voor een goede overdracht van deze leuke taak in vooral een gezellige vereniging.

Hengelsportvereniging Zaanstreek zoekt binnen haar ledenbestand een vrijwilliger voor de bestuursfunctie van: Penningmeester M/V

In deze functie maakt de penningmeester deel uit van het dagelijks bestuur. Samen met de voorzitter en secretaris wordt het beleid van de vereniging overlegd en voorgelegd aan de commissies en de leden in de Algemene Ledenvergadering. Van de aankomende nieuwe penningmeester verwachten wij:

• Een redelijke kennis van financiële administratie en boekhouding.

• Goede communicatie met de leden, commissies en overige vrijwilligers.

• Affiniteit met het verenigingsleven, met name in de hengelsport.

De functie is voor een periode van minimaal 3 jaar waarna herkiesbaarheid tot de mogelijkheden behoort. Voor een gedegen inwerkperiode wordt gezorgd.

Gaarne uw schriftelijke reactie naar bestuur Hengelsportvereniging Zaanstreek of per e-mail naar bestuur@hvznet.nl