Inschrijven voor Jeugdleden

Kies voor een voordelig lidmaatschap
Kies hieronder in het bestelformulier voor Incasso-machtiging voor betaling van de jaarlijkse contributie. Je ontvangt dan aan het eind van het jaar automatisch een nieuwe VISpas. Bij eventuele beëindiging van je lidmaatschap vervalt de machtiging automatisch. Wel zo voordelig.

Al een VISpas van een andere vereniging?
Kies dan voor Ja in het inschrijvingsformulier hieronder. In het jaar van aanmelding krijgt je de zgn. landelijke bijdrage, die al door de andere vereniging werd afgedragen aan Sportvisserij Nederland, terug. Hoe je deze korting krijgt lees je hier.

Vul onderstaand inschrijfformulier nu in. De velden met * zijn verplicht. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Foutmelding

Voorletter(s)
Event. tussenvoegsel (bv. van der)
Achternaam
Geboortedatum (dd-mm-jj)
Geslacht
Straat en huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnr
E-mailadres
Betaalwijze contributie 1e jaar incl. inschrijfgeld
Incasso-machtigingsverklaring
. . . Hengelsportvereniging Zaanstreek HVZ tot wederopzegging om jaarlijks de contributie van het daarop volgende jaar van mijn rekening af te schrijven. Hierdoor ontvang ik altijd vóór 1 januari de VISpas van het nieuwe jaar. De afschrijving vindt éénmaal per jaar plaats in het najaar. Er geldt een wettelijke storneringsperiode.

Opzeggingen of (adres)wijzigingen dienen vóór 1 oktober te worden doorgegeven.

IBAN rekeningnummer (alleen nodig bij incassomachtiging)
Al een vispas van een andere vereniging?