HVZ Kampioenschap Roofvissen

Bootjeswedstrijd "Roofviskampioenschap 2024 van de Zaanstreek" op 3 november.

Wie vangt de grootste baars, snoekbaars en snoek? Hiervoor zijn 3 prijzen beschikbaar. Degene die alle 3 soorten vangt en in cm.de grootste zijn, wordt Roofviskampioen van de Zaanstreek.

Hiervoor is een wisselbeker beschikbaar. Aaskeuze is vrij er mag echter niet met levend aas gevist worden.
Locatie is de Zaan vanaf de Julianabrug in Zaandijk t/m de Tapsloot en Markervaart.
Er wordt gevist 8.30 tot 14.00 uur.

Inschrijfbewijs/reglement en meetlat zijn op te halen bij (locatie wordt nog bekend gemaakt) vanaf 8.00 uur
Men dient in het bezit te zijn van een digitale telefoon op de vangsten door te geven.
Bij de trailerhelling is parkeerruimte beperkt, uitwijk locatie trailerhelling Alkmaardermeer.
Er dient met 2 personen in de boot gevist te worden en het inschrijfgeld is € ? ,- p.p. Geen HVZ lid dan ? p.p.

Prijsuitreikking om 16.00 uur onder het genot van een hapje en drankje.in het HVZ-clubgebouw, Zuiderweg 72 g Wijdewormer.
Er kunnen maximaal 20 boten meedoen dus schrijf je snel in via roofvissen@hvznet.nl of  hvzroofvis@gmail.com

VOL=VOL