Wedstrijdoverzicht 2019

Beste sportvrienden,

Hierbij nodigen wij je uit voor deelname onze Competitie Zeevissen. Het programma voor 2019 is als volgt:

Voor de pier-kant wedstrijden in Wijk aan Zee geldt: verzamelen om 7:30 uur op de parkeerplaats bij de Noordpier (bij restaurant Sea You, Reyndersweg 2, 1951 LA Velsen-Noord). Inschrijfgeld incl. 50 pieren bedraagt € 15,- (Extra pieren kunnen worden bij besteld tot 3 dagen voor de wedstrijd). Voor de strand kant wedstijd Wijk aan Zee verzamelen om 7:30 bij parkeerplaats naast Duinpaviljoen Schoos (Zeepad 4, 1949 EH Wijk aan Zee). We vissen van 8:30 tot 12:30 uur. Daarna is de prijsuitreiking in De Zon in Wijk aan Zee. Materiaal: twee strandhengels met een Paternoster met max. 3 haken.

Voor de bootwedstrijden vanuit Scheveningen verzamelen we om 7:30 uur in Scheveningen, pieren zelf kopen bij Albatros Hengelsport (Dr. Lelykade 70, 2583 CM Den Haag). We vertrekken om 8:00 uur, inschrijfgeld is € 30,- (exclusief pieren). We zijn om circa 15:30 uur terug in Scheveningen.
Voor de bootwedstrijd vanuit IJmuiden verzamelen we om 7:30 uur in IJmuiden (Trawlerkade 23, 1976 CC IJmuiden), pieren worden verzorgd door de Schipper. We vertrekken om 8:00 uur, inschrijfgeld is € 30,- (exclusief pieren). Materiaal: een boothengel met een Paternoster met max. drie haken.

1e wedstrijd: 24 maart 2019: Boot Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen. Graag z.s.m. opgeven bij Martin Kok, Ruben den Uil of ondergetekende.

2e wedstrijd: 14 april 2019:  Pier Kant Wijk aan Zee, de Noordpier.
Verzamelen op parkeerplaats: 7:30 Aanvang wedstrijd: 8:30 Einde wedstrijd: 12:30Inschrijfgeld: € 15,00 incl. 50 pieren Prijsuitreiking in "De Zon".

3e wedstrijd: 28 april 2019: Boot "Marion" IJmuiden , bootwedstrijd ankervissen

4e wedstrijd: 26 mei 2019: Pier Kant Wijk aan Zee, Noordpier.

5e wedstrijd: 22 september 2019: Boot Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen.

6e wedstrijd: 13 oktober 2019: Strand Kant Wijk aan Zee. Verzamelen op parkeerplaats: 7:30 Aanvang wedstrijd: 8:30. Einde wedstrijd: 12:30.

7e wedstrijd: 17 november 2019: Boot. Scheveningen, bootwedstrijd ankervissen.

8e wedstrijd: 15 december 2019: Pier Kant Wijk aan Zee, Noordpier met het gebruikelijke "diner" als afsluiting.

Bij twijfel of een wedstrijd wel of niet door gaat, dient u de avond voor de wedstrijd tussen 17:00 en 19:00 zelf even te bellen naar een van de onderstaande nummers. U wordt niet meer door de commissieleden gebeld!

Met vriendelijke groeten,
Commissie Zeevissen

Voorzitter: Ruben den Uil, 06-21540201 Secretaris: Nico Heijnen, 06-20413428 Penningmeester: Martin Kok, 075-6179486 Wedstrijdfunctionaris: Marco Polling, 06-20407182 Tombola: Frank Goudriaan, 06-20703849