Kies je VISpas en word lid

Kles nu de VISpas die bij jou past. Je leeftijd op 1 januari van dit jaar is daarbij bepalend

De HVZ-VISpas of JeugdVISpas is het bewijs dat je lid bent van Hengelsportvereniging Zaanstreek HVZ, en tevens lid van de overkoepelende organisaties 'Sportvisserij MidWestNederland' en 'Sportvisserij Nederland'.

Met twee hengels vissen in 85% van het nederlandse viswater
Met je HVZ-VISpas of JeugdVISpas en het boekje 'Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren' op zak of met de VISplanner App op je smartphone, mag je vissen in alle wateren die in de overzichten staan vermeld. Dat is zo'n 85% van het nederlandse viswater. Uiteraard vindt je daarin ook het viswater van HVZ vermeld. Je mag met twee hengels en alle toegestane aassoorten vissen.

Doe meer met je lidmaatschap
Met het HVZ-lidmaatschap krijg je méér dan een visvergunning alleen. Kijk maar eens in de rubriek 'Speciaal voor leden' op deze site.

Voorwaarden van een lidmaatschap
Contributiebetaling moet plaatsvinden vóór 1 december voorafgaand aan het nieuwe verenigingsjaar dat loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen van het lidmaatschap vóór 1 oktober van het lopende verenigingsjaar.