Zeevissen met de HVZ in 2024

Beste sportvrienden,
De zeevis commissie nodigt jullie uit voor de zeeviscompetitie 2024!
We gaan vanuit Harlingen vier keer vissen, samen met de vier kantwedstrijden
hebben we weer een vol programma dit jaar!

Kantvissen
Het inschrijfgeld incl. 50 pieren bedraagt € 15,-. Na het vissen is de prijsuitreiking in café De Zon in Wijk aan Zee. Materiaal: twee strandhengels met een Paternoster met max. 3 haken.
Strand: we verzamelen in Wijk aan Zee om 7:30 bij de parkeerplaats naast Duinpaviljoen De Liefhebbers aan Zee (Zeepad 4, 1949 EH Wijk aan Zee). We vissen van 8:30 tot 12:30 uur.

Pier:
We verzamelen in Wijk om 7:30 uur op de parkeerplaats bij de Noordpier (bij restaurant Sea You, Reyndersweg 2, 1951 LA Velsen-Noord). We vissen van 8:30 tot 12:30 uur.

Bootvissen
Het inschrijfgeld bedraagt € 35,- (inclusief 50 pieren). We verzamelen we om 7:30 uur in Harlingen (Nieuwe Willemskade 11, 8862 RZ Harlingen). Materiaal: een boothengel met een Paternoster met max. drie haken.<

LET OP! Opgeven kan tot de woensdag voorafgaand aan de zondag dat we gaan vissen in verband met het regelen van pieren enz.
Geef je op door een een mail te sturen naar zeevissen@hvznet.nl .

1e wedstrijd: Zondag24-maart-2024                                                   5e wedstrijd: Zondag29-september-2024
vissen van de pier in Wijk                                                                     bootvissen vanuit Harlingen.

2e wedstrijd: Zondag21-april-2024                                                      6e wedstrijd: Zondag13-oktober-2024
Bootvissen vanuit Harlingen                                                                  strandvissen in Wijk aan Zee.

3e wedstrijd: Zondag12-mei-2024                                                       7e wedstrijd: Zondag3-november-2024
vissen van de pier in Wijk aan Zee                                                        Bootvissen vanuit Harlingen.

4e wedstrijd: Zondag9-juni-2024                                                         8e wedstrijd: Zondag15-december-2024
Bootvissen vanuit Harlingen                                                                   vissen van de pier in Wijk aan Zee met aansluitend diner
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De samenstelling van de zeeviscommissie: Coördinator: Nico Heijnen, Secretaris: Ruben den Uil, Penningmeester: Martin Kok, Frank Goudriaan en wedstrijdcommissaris Marco Polling.

Met vriendelijke groeten,

HVZ Zeevissen