Ruilbeurs info

Traditioneel is de ruilbeurs het succes van de HVZ Hengelsportbeurs

Hengels, molens, koffers, pluggen...
Hier kan iedereen zijn of haar overtollig hengelmateriaal verkopen. Je ruimt je viskoffer of schuur op en doet een andere sportvisser er een plezier mee. Voorwaarde is dat het aangeboden materiaal compleet, in goede staat, werkend en niet ouder dan circa 15 jaar is. Een uitzondering is er voor oude visspullen met verzamelwaarde.

Aanbieden op HVZ kantoor

Materiaal voor verkoop kan vooraf gaand aan de beurs op donderdag en vrijdagavond van 19:00 tot 21:30 uur en zaterdagmorgen van 10:0 tot 12:00 uur worden aangeboden en op het HVZ kantoor. In overleg met jou wordt daar de verkoopprijs bepaald. De HVZ verzorgt het transport en de uitstalling.

Afrekenen en ophalen
Tijdens de ruilbeurs kunnen de bezoekers de spullen bekijken en kopen. Aan het eind van de ruilbeurs wordt er met je afgerekend. Niet verkochte artikelen moeten aan het eind van de Hengelsportbeurs voor 15.00 uur worden opgehaald. Niet opgehaalde artikelen vervallen aan de HVZ.

Disclaimer
De HVZ doet dit als service en kosteloos voor haar leden en neemt geen enkele verantwoording voor beschadiging en/of diefstal van het ter verkoop aangeboden materiaal

Voor ingebrachte materialen door handelaren, berekent de HVZ een vergoeding van 10% van de verkoopwaarde.