Verkooppunten HVZ VISpas

Je moet er voor op stap maar als je de hengels meeneemt, kun je meteen gaan vissen! Meld je als lid aan bij een van deze verkooppunten:

• Rentenaar Hengelsport, Nieuwe Gouw 16 1121GX, Landsmeer.
  • Rio Negro, Kerkbuurt 45, Westzaan.
  • Lagerweij Hengelsport J.J.Allanstraat 111 1551RC Westzaan
  • Zaanstreek Hengelsport, Marktstraat 63, Wormerveer

Na betaling krijg je daar een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap en het boekje 'Lijst van Viswateren' en je kan gaan vissen. Je gegevens worden aan de vereniging doorgegeven, zodat je lidmaatschap wordt geregistreerd. De VISpas of JeugdVISpas volgt dan later per post.

Of meld je aan op het HVZ-kantoor
Ga naar het HVZ-kantoor op het sportpark Kalverhoek in Wijdewormer. Betaal contant of pin en je kunt direct een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschapen en het boekje 'Lijst van Viswateren' meenemen en gaan vissen. De VISpas of JeugdVISpas volgt later per post. Let op de openingstijden van het kantoor.

Privacyverklaring
Door je bij een van onze verkooppunten aan te melden als lid van onze vereniging, verklaar je kennis te hebben genomen en accoord te zijn met de privacyverklaring van Hengelsportvereniging Zaanstreek. De verklaring ligt ook op het verkooppunt ter inzage.