Algemene regels voor deelnemers aan onze Hengelsportbeurs.

Algemene beursregels

•Het afmelden van je deelname aan onze beurs kan tot twee weken voorafgaand aan de onze beurs. Bij latere afmelding of verzuim wordt de kraamhuur in rekening gebracht.

•De beurs wordt binnen gehouden. Je kunt tussen 08.00 en 09.30 uur naar binnen om de spullen naar je toegewezen kraam te brengen.

•Je kunt aanrijden tussen 07.30 en 09.00 uur de kraam wordt aangewezen door vrijwilligers van de HVZ, herkenbaar aan een hesje met HVZ opdruk.

•Bij onze beurs krijgt je vooraf een kraamnummer toegewezen, tenzij anders vermeld.

•Standhouders zijn zelf verantwoordelijk voor hun kraam en aangevoerde goederen.

•Komt je zonder bericht later dan 09.30 uur binnen, dan vervalt het recht op je kraam en zijn wij genoodzaakt de kraam aan iemand anders te gunnen. In geval van een calamiteit kunt u dit melden op 06 43095500.

•Parkeren bij de beurs is voor bezoekers en standhouders gratis, tenzij anders vermeld.

•Vanaf 10.00 uur gaat onze beurs open voor de bezoekers. Je dient dan vrijwel geheel klaar te zijn met het inruimen van uw kraam.

•Op de markt wordt € 10,- borg berekend (ter plaatse contant betalen), tenzij anders vermeld.

•Deze borg betaal je zodat wij de zekerheid hebben dat je de kraam netjes achterlaat, al jouw spullen meeneemt, inclusief vuil en u niet vóór 14.00 uur inpakt!

•Voor het achterlaten van vuil/dozen in en rondom de hal/het terrein kan een boete opgelegd worden.

•Begint je eerder met opruimen, dan zijn wij genoodzaakt de borg in te houden. Het is natuurlijk niet netjes als bezoekers nog speuren naar leuke hengel of watersport spullen en de persoon achter de kraam heeft zijn spullen al inpakt.

•In sporthallen geldt de regel, dat er geen huisdieren zijn toegestaan.

•Verkoop van verboden middelen zijn is niet toegestaan op onze beurs.

•Het afmelden van je kraam kan tot donderdag 12.00 uur voorafgaand aan de beurs. Je bent ons dan € 27,50 annuleringskosten per kraam verschuldigd. Bij latere afmelding of verzuim wordt de door ons ook de gehele kraamhuur in rekening gebracht. Bij normale deelname aan onze beurs berekenen wij geen kraamhuur.

• Je bent (als standhouders) ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de spullen op of aan uw kraam en wat u met de kraam doet, zeilen/touwen vastmaken aan de kraam is allemaal op eigen risico, Ook bent je verantwoordelijk als er schade aan bezoekers en/of standhouders ontstaat hierdoor.

•Alle beurskramen hebben een afmeting van 4.00 meter bij 1.00 meter. De helft van de kramen zijn voorzien van een dakje.

•Het deelnemen en bezoeken van onze evenementen geschiedt altijd geheel op eigen risico.

Is er toch nog iets onduidelijk dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via e-mail te sturen naar hvz.hengelsportbeurs@upcmail.nl