Bespaar €'s met een machtiging

Betalen met een acceptgiro is helaas niet meer mogelijk. Het aanmaken van acceptgiro's en de kosten die banken in rekening brengen voor de verwerking heeft het bestuur genoodzaakt hiermee te stoppen.

Je kunt jaarlijks extra kosten vermijden door de Sportvisserij Nederland, handelend namens de HVZ,  te machtigen de contributie voortaan per automatische incasso te laten innen. Wel zo makkelijk voor jezelf én voor de vereniging. En mocht onverhoopt het lidmaatschap worden beëindigd, dan vervalt de machtiging automatisch.

Om te machtigen vindt je hieronder een formulier. Vul het volledig in en verstuur het vóór 1 oktober. Dan wordt gegarandeerd de HVZ VISpas voor volgend jaar op tijd thuisbezorgd.

Met het versturen van het formulier verklaar je accoord te zijn met onze privacyverklaring.

Foutmelding

Hierbij machtig ik Sportvisserij Nederland te Bilthoven, handelend namens Hengelsportvereniging Zaanstreek HVZ, tot wederopzegging om jaarlijks de contributie van het daarop volgende jaar van mijn rekening af te schrijven.

Hierdoor ontvang ik altijd vóór 1 januari de VISpas van het nieuwe jaar. De afschrijving vindt éénmaal per jaar plaats in het najaar. Er geldt een wettelijke storneringsperiode.

Opzeggingen of (adres)wijzigingen dienen vóór 1 oktober te worden doorgegeven.

De velden met * zijn verplicht. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Voorletter(s)
Event. tussenvoegsel (bv. van der)
Achternaam
Geboortedatum (dd-mm-jj)*
Geslacht
Straat en huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnr
E-mailadres
Laatste 6 cijfers van de HVZ VISpas 0735900 . . . . . .
IBAN (rekeningnummer)
BIC-code van de bank bij betaling vanuit het buitenland