Aanvraag voor ontheffing leefnetverbod

Om het illegaal houden van wedstrijden in ons verenigingswater een halt toe te roepen, is met ingang van 1 januari 2023 een leefnetverbod van kracht voor alle wateren van Hengelsportvereniging Zaanstreek. (zie hiervoor de VISplanner)
Bij officiëel aangevraagde wedstrijden waarvoor een wedstrijdvergunning is verleend, geldt een ontheffing voor de deelnemers aan deze wedstrijd.

Ontheffing voor HVZ-leden
Leden van Hengelsportvereniging Zaanstreek die toch een leefnet willen gebruiken, kunnen een gratis ontheffing aanvragen.

• Ontheffng ophalen in het HVZ-clubgebouw
    Op vertoon van je HVZ VISpas kun je op dinsdagmiddagen terecht op ons kantoor in het clubgebouw..(zie hier voor openingstijden en route}
    Let op! Deze ontheffing is persoonsgebonden in combinatie met je HVZ VISpas en is gedurende het lopende kalenderjaar geldig.

• Ontheffing online aanvragen
    De ontheffing kan ook online worden aangevraagd met onderstaand formulier. Na ontvangst van je aanvraag wordt je de ontheffing (digitaal) toegestuurd of kan op kantoor (zie boven) worden opgehaald.

Houd je HVZ VISpas bij de hand. Er wordt naar je lidmaatschapsnummer gevraagd

Aanvraagformulier