Over de Jeugdafdeling

Welkom bij de jeugdafdeling van HVZ.
De HVZ jeugdcommissie is klaar voor weer een gezellig en visrijk seizoen met
alle jeugdvissers. We hopen jullie allemaal te zien bij deze leuke activiteiten.
Vragen of aanmeldingen? Neem contact op met Bauke Post (secretaris
HVZ jeugd) Tel: 0611490496 of baukeposthvzjeugd@hotmail.com

Wat doen wij voor jeugdleden van de HVZ?
Jeugdleden bij de HVZ zijn Aspiranten (kinderen 8 tot 14 jaar) en junioren (14 tot 17 jaar) en junior+ leden (18 tot en met 23 jaar) die lid zijn van de HVZ en willen vissen.
Als jeugd Aspirant of Junior lid verwacht je dat er wat voor je gebeurt binnen onze hengelclub.Wij hebben als HVZ jeugdafdeling gedurende het hengelseizoen veel leuke activiteiten op het programma staan.
Wil je hieraan mee doen en je bent nog geen lid van HVZ dan kun je lid worden tegen een speciaal jeugdtarief en je kunt zelfs de eerste keer gratis mee vissen om te zien of je het leuk vindt.

Onze activiteiten:

Om te beginnen vissen we jeugdwedstrijden. Altijd super gezellig en iedere wedstrijd zijn er leuke prijzen te winnen. Bijvoorbeeld  kun  je zo je uitrusting stukje bij beetje bij elkaar te vissen.
Dit vissen doen wij in verschillende wateren van onze mooie Zaanstreek.
Heb je geen ervaring met wedstrijdjes vissen dan is dat geen enkel probleem want als jeugdbestuur willen je graag helpen goed en visvriendelijk te leren vissen. Schrijf je hier in!

Het is nog niet definitief maar we zijn er hard mee aan de gang. Bij voldoende belangstelling en aan meldingen gaat dit door. Lees er verderop meer over.

Naast de zomeravond wedstrijd competitie hebben we nog de oudere/familie met kind/jeugd koppelwedstrijd. Ieder op zich zijn dit altijd leuke en druk bezochte wedstrijden. lees het hier enSchrijf je hier al in!

Als extra naast het wedstrijdvissen organiseren we workshops waar alle jeugdleden meer te weten komen over tuigjes maken voor de vaste hengel, het monteren hiervan (bijvoorbeeld met elastiek) en het uitloden en uitpeilen . Je leert dan onder andere het netjes onthaken en bewaren van gevangen vissen. Ook leren we je de kunst van het lokvoer maken voor de wedstrijden en het beste aas om vis mee te vangen. Alles om van jou een goede jeugd (wedstrijd) visser te maken.

Hopelijk zien we jullie snel bij HVZ of aan de waterkant. Heb je nog vragen of suggesties mail even naar jeugd@hvznet.nl of baukeposthvzjeugd@hotmail.com
Je krijgt gegarandeerd antwoord.
Bekijk ook onze Facebook HVZ jeugd pagina!
Visgroeten “de HVZ jeugdcommissie

Lees meer over