Kies je VISpas en word lid

Kles nu de VISpas die bij jou past. Je leeftijd op 1 januari van dit jaar is daarbij bepalend

€ 38,- per jaar + eenmalig € 10,-  inschrijfgeld
€ 32,50 per jaar + eenmalig € 10,-  inschrijfgeld

€ 15,- per jaar, geen inschrijfgeld

Bewijs van lidmaatschap
De HVZ-VISpas of JeugdVISpas is het bewijs dat je lid bent van Hengelsportvereniging Zaanstreek HVZ, en tevens lid van de overkoepelende organisaties 'Sportvisserij MidWestNederland' en 'Sportvisserij Nederland'.

Voorwaarden van een lidmaatschap
Contributiebetaling moet plaatsvinden vóór 1 december voorafgaand aan het nieuwe verenigingsjaar dat loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen van het lidmaatschap vóór 1 oktober van het lopende verenigingsjaar.

Privacyverklaring
Door je hier, of bij een van onze verkooppunten, aan te melden als lid van onze vereniging, verklaar je kennis te hebben genomen en accoord te zijn met de privacyverklaring van Hengelsportvereniging Zaanstreek.