Onze Wintercompetitie 2022

Onze wintercompetitie 2022.

Ieder jaar organiseert de HVZ wedstrijdcommissie Witvissen na de zomermaanden een spannende wintercompetitie voor liefhebbers van een beetje strijd, goede sfeer, mooi licht en rustige dagen.

Nu het weer mogelijk is om een winter competitie te houden gaan we er voor want In de winter kun je uitstekend verder met je hobby wedstrijd vissen.

Zeker wanneer het kouder wordt gaat alles wat trager maar daarom is het niet minder mooi of spannend.
Dik ingepakt met een lekkere hete bak koffie of thee bij de hand is het gewoon genieten van de tot rust gekomen natuur
en het prachtige licht.

Een aantal zaterdagen dit jaar gaan we dit ook weer proberen.

Wij hebbende volgende datums voor jullie uitgezocht:

22 okt   Markervaart

29 okt   NHK nog te bepalen/NN Vaart?

5   nov  Zaan Zaanbocht

12 Nov NHK Buiktuin/Boven IJ ziekenhuis

19 nov Zuidervaart

26 nov NHK Purmerland

3 dec   NHK Westgraftdijk

10 dec NHK Buiktuin/Boven IJ ziekenhuis

17 dec De Zaan Zaanbocht en prijsuitreiking

Kom je ook genieten en meedoen? Kleed je goed aan zeker in oktober, november en december.
Neem een foto van de prachtige momenten en stuur hem naar webmaster@hvznet.nl misschien komt deze dan wel
op onze website.

De locatie voor de prijsuitreiking wordt hopelijk weer Cafe Sman in Wormerveer. ( gelijk om de hoek na de laatste wedstrijd.)

We verzamelen om 7.30 uur bij de MC Donalds Zaandam voor het Zaans Medisch Centrum We loten voor onze plaatsnummers om 8.00 uur aan de waterkant. Vissen doen we van 9.00 uur tot 13.00 uur. Dan hebben jullie ook nog wat aan de rest van de dag.

Iedereen die inschrijft krijgt nog een handleiding gemaild waarin alles staat. Hierin staat ook het telefoonnummer
voor het geval je af moet zeggen.

Mochten jullie interesse hebben in deelname, dan verneem ik dat graag per mail voor 14 oktober.
Bij (martijn.tijms@upcmail.nl) of schrijf je in via onderstaand formulier en je krijgt bericht terug.

Hopelijk tot snel aan de waterkant!

Met vriendelijke groet,

Martijn Tijms