Wedstrijdvissen

Als je graag vist en je kennis en ervaring graag met anderen meet, is wedstrijdvissen iets voor jou.

Als in elke andere sport leer je hier ook vrienden maken. Spanning volop en vaak zijn er mooie prijzen te winnen en wie
weet win je eens een kampioenschap. Als lid van de HVZ is er volop gelegenheid om je kennis van materialen, vis, aas en techniek te vervolmaken.

Een zomer- en een wintercompetitie
Er is een zomercompetitie op dinsdagavond en een wintercompetitie op zaterdag in de maanden september t/m
december. Er wordt gevist op gevangen gewicht.

Belangstelling?
Heb je belangstelling of wil je in de loop van de competitie nog meedoen, kom dan eens kennismaken tijdens een van de wedstrijden.  Of stuur een e-mailbericht naar wedstrijdvissen@hvznet.nl voor meer informatie en lees hier het komende zomerprogramma.

Ook zal dit programma verkrijgbaar zijn op onze gratis hengelsportbeurs op 25 februari 2024.