Programma Karpervissers 2024

Het programma 2024 is klaar!

Drie open Karper Koppel wedstrijden van de H.V Zaanstreek.

1)Als eerste de voorjaar wedstrijd van 24 Mei t/m 26 Mei.
Waar we gaan vissen is nog niet bekend. We zijn er nog mee bezig. (in ieder geval niet in Wormerveer )
Kosten 75 € per koppel voor HVZ leden. Niet leden betalen 10 euro p.p. extra.

2)De tweede koppel wedstrijd is aan/in de Zaan.
Van 12 september t/m 15 september ( 4 dagen )
Kosten 150 € per koppel voor HVZ leden. Niet leden betalen 10 euro p.p. extra.

3)Als laatste de Najaar wedstrijd (in Nieuwe stijl )
Van 11 oktober t/m 13 oktober
Kosten 75 € per koppel voor HVZ leden. Niet leden betalen 10 euro pp extra

Je start op vrijdagmiddag. De tijd krijg je nog te horen je gaat zelf een HVZ water zoeken en bevissen.                            In niet HVZ water wordt niet gevist. Verwacht wordt dat je zelf een herkenbare foto met voorwerp maakt bij een karper vangst.

Na de laatste wedstrijd doen we 1 grote prijs uitreiking. Dus van zowel De Zaan wedstrijd als de Najaar wedstrijd in ons HVZ gebouw op sportpark “De Kalverhoek”.

De HVZ verzorgt de benodigde wedstrijd en Nacht vergunningen. Zelf dien je voor een geldige VISpas te zorgen.

Inschrijven kan vanaf nu op: zaansekarpervisserij@gmail.com
Met vermelding welke wedstrijd en beide namen en wel of geen lid op rekening nummer NL57ABNA01192299 t.n.v. B.Witte
Opgeven alleen via e-mail op : zaansekarpervisserij@gmail.com of op de HVZ Hengelsportbeurs van 25 februari a.s. in de Sporthal van Wormer. (als er nog plekken over zijn.)

Na opgave krijgt u verdere informatie.

Verder zijn we nog doende om een koppel (pen wedstrijd) te organiseren en dan voor overdag. Houdt hiervoor de Website en/of Facebook in de gaten.

Tot ziens!

Wedstrijd Leider en informatie HVZ